POLITYKA PRYWATNOŚCI AUTO PRESTIGE


Niniejsza wersja Polityki prywatności obowiązuje od dnia 1/10/2023




Szanowni Państwo!


Auto Prestige to nie tylko wypożyczalnia samochodów – jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą i staramy się być profesjonalistą we wszystkim, czym się zajmujemy. Poszanowanie danych osobowych naszych klientów i kontrahentów to fundament naszej działalności. Od lat ulepszamy nasze działania na tym polu tak, aby każdy klient czuł się pewnie i bezpiecznie. Dbamy o Wasze dane osobowe i chcielibyśmy dostarczyć informacji na ten temat w niniejszej Polityce Prywatności.



Niniejsza polityka prywatności strony internetowej działającej pod adresem https://autoprestige.eu/ (dalej: „Strona internetowa”) ma charakter wyłącznie informacyjny, tzn. nie generuje obowiązków dla Użytkowników Strony internetowej. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych przez Administratora, w szczególności podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą. Jej postanowienia mają zastosowanie do wszystkich proponowanych i realizowanych przez nas usług i produktów, jak również do wszystkich form kontaktu z nami, jakie wiążą się z korzystaniem z naszej strony internetowej.


Politykę prywatności adresujemy do wszystkich osób, które korzystają z naszej strony internetowej.


W Polityce prywatności udzielamy odpowiedzi na pytania:


  1. Kto jest Administratorem twoich danych osobowych?
  2. Jak można skontaktować się z Administratorem danych osobowych?
  3. Jakie są cele i podstawy przetwarzania Twoich danych osobowych?
  4. Jakie są Twoje prawa w zakresie danych osobowych?
  5. Czy podanie danych osobowych jest wymagane?
  6. Czy w odniesieniu do danych będzie mieć zastosowanie automatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie?
  7. Kto będzie odbiorcą Twoich danych osobowych?
  8. Czy Twoje dane będą przekazywane do państw trzecich?
  9. Przez jaki okres dane osobowe będą podlegały przetwarzaniu?
  10. Jakie środki techniczne i organizacyjne podejmuje Administrator, aby chronić dane?
  11. Jak mogę wnieść skargę na przetwarzanie moich danych osobowych?
  12. Cookies?
  13. Odnośniki do innych stron internetowych
  14. Postanowienia końcowe





  1. Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych?


Administratorem danych osobowych (dalej także jako „Administrator”, „ADO” lub „Spółka” jest:


Auto Prestige Przemysław Niedzielski Piotr Rygorowicz Sp. j. z siedzibą w Białymstoku.


Spółka wpisana jest do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000279045 oraz posiada NIP: 5422855608 i REGON: 052231070.


Siedzibą Spółki jest Białystok, ul. Tysiąclecia P.P. 4, 15-111 Białystok




  1. Jak można skontaktować się z Administratorem danych osobowych?


Jesteśmy otwarci na kontakt we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zachęcamy do kontaktu mailowego pod następującym adresem: kontakt@autoprestige.eu .

Możliwy jest też kontakt listowny na poniższy adres:

Auto Prestige Przemysław Niedzielski Piotr Rygorowicz Sp. j.

ul. Tysiąclecia P.P. 4, 15-111 Białystok


Nasi pracownicy dołożą najwyższej staranności, aby wyjaśnić lub uzupełnić wszelkie kwestie związane z ochroną Twoich danych osobowych, w związku z tym zapraszamy do kontaktu za każdym razem, gdy będziesz miał wątpliwości w zakresie zasad i sposobu przetwarzania danych osobowych.





  1. Jakie są cele i podstawy przetwarzania Twoich danych osobowych?


Każdorazowo cel, podstawa, okres i zakres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego Użytkownika na Stronie internetowej. 



Administrator przetwarza dane, aby świadczyć usługi zgodnie z profilem działalności. Cele przetwarzania są różne, ale zawsze są zgodne z prawem. Poniżej znajdziesz wyszczególnione cele przetwarzania danych osobowych wraz z ich podstawami prawnymi. 


Administrator może przetwarzać dane, które nie zawierają danych kontaktowych Użytkownika, ale mogą być wykorzystane do identyfikacji określonego urządzenia, za pomocą którego uzyskuje on dostęp do Strony internetowej. W połączeniu z innymi danymi, pozyskiwane przez Administratora dane mogłyby jednak zostać wykorzystane w celu identyfikacji Użytkownika. W taki sposób Administrator może pozyskiwać np.: 

  • dane demograficzne, 
  • adresy IP oraz
  • identyfikatory internetowe, jak również 
  • dane uzyskiwane z plików cookies. 



Pozyskane w ten sposób dane Administrator wykorzystuje w celu umożliwienia identyfikacji sesji Użytkownika, dostosowania wyświetlanych treści oraz w celach statystycznych. 



Ponadto, w zależności od charakteru relacji, Administrator może gromadzić różne kategorie danych osobowych podawanych bezpośrednio przez Użytkowników. Zakres danych jest uzależniony od charakteru relacji i może obejmować w szczególności dane identyfikacyjne, dane niezbędne do wystawienia faktury/rachunku, dane adresowe, numer telefonu czy adres e-mail.  



Administrator w zależności od sytuacji może przetwarzać dane osobowe Użytkowników w następujących celach:

  1. w celu zarejestrowania konta na stronie internetowej i umożliwienia korzystania z usług udostępnionych za pośrednictwem strony internetowej, 
  2. w celu zawarcia i realizacji umowy rezerwacyjnej;
  3. w celu zawarcia i realizacji umowy najmu pojazdu;
  4. w celu umożliwienia zawarcia umowy kredytu lub leasingu;
  5. w celu umożliwienia zawarcia umowy ubezpieczenia;
  6. w celu zapewnienia bezpieczeństwa serwisów Administratora;
  7. w celu spełnienia wniosku lub prośby, rozpatrzenia reklamacji drogą mailową, telefoniczną lub listowną;
  8. w celach marketingowych;
  9. w celu umożliwienia wypełnienia ankiety lub testu;
  10. w celu śledzenia aktywności na Stronie internetowej do celów statystycznych i analitycznych, 
  11. w celu zapewnienia zgodności z prawem oraz bezpieczeństwa funkcjonowania Spóki i Strony internetowej Administratora, 
  12. w celu zapobiegania oraz przeciwdziałania zamieszczaniu lub rozsyłaniu treści o charakterze agresywnym, niestosownym lub obraźliwym na Stronie internetowej lub serwisach Administratora;
  13. w celu ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami;




Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych może być: 


1. Udzielona przez Użytkownika zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO): 


W pewnych sytuacjach Administrator może poprosić o udzielenie zgody na wykorzystanie danych osobowych. Cel wykorzystania danych zawsze jest podawany w treści zgody. Udzielona zgoda może być wycofana w każdym czasie, za pośrednictwem specjalnie przygotowanych ku temu funkcjonalności Strony internetowej Administratora lub poprzez kontakt na adres e-mail. Należy pamiętać, że wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. 



2. Konieczność przetwarzania dla realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa lub dla wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO): W pewnych okolicznościach Administrator może mieć obowiązek przetwarzania danych osobowych użytkownika w celu zachowania zgodności przepisami prawa (np. obowiązek utrwalenia złożonego przez Użytkownika oświadczenia) lub wypełnienia zobowiązań Administratora wynikających z umowy, której stroną jest dany Użytkownik (np. regulamin wybranego serwisu). Administrator będzie przechowywał dane osobowe w czasie trwania umowy oraz w czasie trwania obowiązków prawnych 



3. Realizacja uzasadnionych interesów Administratora lub osoby trzeciej (art. 6 ust.1 lit. f RODO), o ile będą one przeważać nad prawami i wolnościami Użytkownika. Takimi uzasadnionymi interesami mogą być w szczególności: prowadzenie komunikacji z Użytkownikami, zapewnienie bezpieczeństwa Strony internetowej Administratora oraz prowadzenie analiz statystycznych, archiwizacja danych dla spełnienia wymagania rozliczalności oraz ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń, a także ochrona przed takimi roszczeniami. Dane będą przechowywane w okresie przedawnienia poszczególnych roszczeń. 






  1. Jakie są Twoje prawa w zakresie danych osobowych?



W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora, Użytkownicy posiadają szereg uprawnień. Administrator zapewnia respektowanie wszystkich praw Użytkowników wynikających z RODO i innych przepisów prawa. Poniżej opisujemy, na czym polegają poszczególne uprawnienia wynikające z RODO.



Prawo dostępu do danych 


Prawo to zostało uregulowane w artykule 15 RODO – osoby, których dane dotyczą, mają możliwość uzyskania od Administratora danych informacji, czy ich dane są przetwarzane i w jakim zakresie. 


Dodatkowo osoba taka może żądać od administratora uzyskania dostępu do tych danych oraz – jeśli zajdzie taka potrzeba – uzyskania ich kopii. Kopia ta powinna zostać wydana bezpłatnie za pierwszym razem, przy kolejnych prośbach może zostać nałożona na wnioskującego rozsądna opłata, wynikająca np. z kosztów administracyjnych. 



Prawo do sprostowania danych 


Artykuł 16 RODO dotyczy prawa do poprawiania danych osoby, której one dotyczą. Jeśli są one nieprawidłowe lub niekompletne osoba może żądać od administratora ich sprostowania. 



Prawo do bycia zapomnianym 


Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do ich usunięcia – zwane również „prawem do bycia zapomnianym”, opisane w artykule 17 RODO. W przypadku wystąpienia pewnych okoliczności osoba może żądać od administratora usunięcia niektórych danych na swój temat, bądź całego ich zbioru. 


Przesłanki usunięcia danych to między innymi: 

  • brak podstawy prawnej do przetwarzania danych (np. cofnięcie zgody na ich wykorzystanie);  
  • zebrane dane nie są już potrzebne do celów, w których zostały one zgromadzone;
  • dane zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego;  
  • wniesienie sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą;
  • dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator.


Istnieją również sytuacje, które sprawiają, że osoby, których dane dotyczą nie mogą skorzystać z prawa do usunięcia danych osobowych. Mowa tu o przypadkach, kiedy przetwarzanie jest zbędne:  

  • w celu korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
  • do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator lub do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;  
  • w celu profilaktyki zdrowotnej (np. medycyna pracy, czy zapewnienie opieki zdrowotnej);  
  • do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych; 
  • do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.



Prawo do ograniczenia przetwarzania danych 


RODO przewiduje także możliwość wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych. 


Okoliczności, w jakich osoba, której dane dotyczą może z tego prawa skorzystać wymienione są w art. 18 RODO:  

  • kiedy zgromadzone dane są nieprawidłowe – ograniczenie ich przetwarzania następuje do momentu, kiedy nie ma podstawy prawnej do przetwarzania danych;  
  • w momencie, kiedy nie ma podstawy prawnej do przetwarzania danych;
  • kiedy nie są one potrzebne administratorowi danych osobowych, jednak potrzebuje ich osoba, do której one należą;  
  • w przypadku kiedy osoba, której dane dotyczą zgłosiła sprzeciw wobec przetwarzanych danych – ograniczenie obowiązuje do momentu ustalenia, czy sprzeciw ten jest podstawny. 



Prawo do przenoszenia danych 


W artykule 20 RODO wprowadzone zostało kolejne prawo osób, których dane dotyczą – prawo do ich przenoszenia pomiędzy różnymi podmiotami (administratorami). 


Jeśli prośba taka zostanie wystosowana, administrator ma obowiązek przekazać osobie komplet zgromadzonych danych na jej temat w formie, która będzie możliwa do odczytania. 


Osoba, której dane dotyczą może później bez przeszkód przekazać te informacje innemu administratorowi. 



Prawo do sprzeciwu oraz do niepodleganiu decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu


Na podstawie przepisu znajdującego się w artykule 21 RODO, osoby, których dane dotyczą, mają prawo nie zgodzić się na to, aby ich dane były wykorzystywane do celów „podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu” – np. profilowania, które powoduje skutek prawny dla osoby. 


Administrator w takim przypadku nie ma prawa do przetwarzania danych, pod warunkiem, że nie będą istniały inne ważne podstawy prawne do przetwarzania danych osobowych. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy to przeprowadzenie profilowania jest wymagane w celu prawidłowego zawarcia bądź wykonania umowy – wtedy osoba, której dane dotyczą nie ma prawa do sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. 


Ograniczenie praw osób, których dane są przetwarzane. 


RODO zakłada, że prawa osób, których dane dotyczą mogą być ograniczone w szczególnych przypadkach np.:  

  • konieczności zapewnienia bezpieczeństwa narodowego lub publicznego;
  • zapobiegania przestępczości;
  • konieczności zapewnienia niezależności sądów;
  • kiedy prawa osób, których dane dotyczą, utrudniają wypełnienie celów gospodarczych lub finansowych państwa członkowskiego lub Unii Europejskiej




Szanujemy Twoje prawa wynikające z przepisów o ochronie danych osobowych i staramy się ułatwiać ich realizację w najwyższym możliwym stopniu.


Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, a zatem w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić ich spełnienia. Jednakże, jeżeli odmawiamy uwzględnienia żądania, to tylko po wnikliwej analizie i tylko w sytuacji, gdy odmowa uwzględnienia żądania jest konieczna.


Swoje uprawnienia możesz  zrealizować poprzez:

  • wysłanie maila bezpośrednio Spółce na adres kontakt@autoprestige.eu lub
  • wysłanie prośby listownie na adres: Auto Prestige Przemysław Niedzielski Piotr Rygorowicz Sp. j., ul. Tysiąclecia P.P. 4, 15-111 Białystok





  1. Czy podanie danych osobowych jest wymagane?


Podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne i zależy od Twojej decyzji. Jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych osobowych jest konieczne, aby spełnić Twoje oczekiwania w zakresie korzystania z usług.


Podanie danych osobowych jest niezbędne wtedy, gdy:

  • chcesz zawrzeć z nami umowę — bez podania danych osobowych nie jesteśmy w stanie zawrzeć oraz wykonać umowy;
  • chcesz otrzymać fakturę za usługi - konieczne jest podanie wszystkich danych wymaganych prawem podatkowym, a zatem imienia i nazwiska lub firmy, adresu zamieszkania lub adresu siedziby, numeru NIP — bez tego nie jesteśmy w stanie prawidłowo wystawić faktury.
  • chcesz, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie lub mailowo w sprawach związanych z realizacją usługi, konieczne jest podanie numeru telefonu lub odpowiednio maila— bez tego nie jesteśmy w stanie nawiązać kontaktu telefonicznego.




 



  1. Czy w odniesieniu do danych będzie mieć zastosowanie automatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie?



Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na sytuację Użytkowników. Przetwarzanie zautomatyzowane, w tym profilowanie może polegać na analizie i ocenie danych Użytkownika celem dostosowania zachowania Strony internetowej do konfiguracji urządzenia oraz oprogramowania, z którego Użytkownik korzysta jak również do preferencji Użytkownika. 





  1. Kto będzie odbiorcą Twoich danych osobowych?


W ramach strony internetowej Administrator co do zasady nie udostępnia danych Użytkowników innym podmiotom, chyba że obowiązek takiego ujawnienia wynika z przepisów prawa (np. ujawnienie na żądanie uprawnionych organów) lub jest niezbędne dla realizacji i odbywa się na żądanie Użytkownika (np. w przypadku zawierania umowy). Dostęp do danych Użytkownika mogą posiadać podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (podwykonawcy i dostawcy), w tym zapewniający wsparcie techniczne funkcjonowania Strony internetowej i serwisów Administratora. 



Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy bowiem z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych. W związku z powyższym, jeżeli zachodzi taka potrzeba, przekazujemy Twoje dane osobowe współpracującym z nami kontrahentom, w tym:

    • firmie księgowej;
    • firmom obsługującym płatności mobilne;
    • firmie hostingowej i informatykom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo strony internetowej i systemów informatycznych;
    • kancelarii prawnej (gdy zachodzi konieczność dochodzenia, obrony i ustalania roszczeń)
    • firmie ubezpieczeniowej (gdyby zachodzi konieczność naprawienia szkody);


Oprócz tego, może się zdarzyć, że np. na podstawie właściwego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Twoje dane osobowe również innym podmiotom, czy to publicznym czy prywatnym. 


Ze swojej strony zapewniamy, że każdy przypadek żądania udostępnienia danych osobowych analizujemy bardzo starannie i bardzo wnikliwie, aby niechcący nie przekazać informacji osobie nieuprawnionej.







  1. Czy Twoje dane będą przekazywane do państw trzecich?




Jeżeli korzystasz z naszej strony, nie przekazujemy danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.





  1. Przez jaki okres dane osobowe będą podlegały przetwarzaniu?



Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarzamy Twoich danych osobowych „w nieskończoność”, lecz przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel. Po tym okresie Twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie usunięte lub zniszczone.


Okres przechowywania danych wyznaczają przepisy prawne, podatkowo-księgowe i sprawozdawcze. 



Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:

  • trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
  • 3 lat lub 10 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie);
  • 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych, które zostały zebrane przy wycenie usługi, a jednocześnie nie doszło do niezwłocznego zawarcia umowy;
  • 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego;
  • do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
  • do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;
  • do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.


Okresy w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych, aby usprawnić proces usuwania lub niszczenia danych osobowych. Odrębne liczenie terminu dla każdej zawartej umowy wiązałoby się z istotnymi trudnościami organizacyjnymi i technicznymi, jak również znaczącym nakładem finansowym, dlatego ustanowienie jednej daty usuwania lub niszczenia danych osobowych pozwala nam sprawniej zarządzać tych procesem. Oczywiście, w przypadku skorzystania przez Ciebie z prawa do zapomnienia takie sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.


Dodatkowy rok związany z przetwarzaniem danych osobowych zebranych na potrzeby wykonania umowy wynika z tego, że hipotetycznie możesz zgłosić roszczenie na chwilę przed upływem terminu przedawnienia, żądanie może zostać doręczone z istotnym opóźnieniem lub możesz błędnie określić termin przedawnienia swojego roszczenia.






  1. Jakie środki techniczne i organizacyjne podejmuje Administrator, aby chronić dane?


Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Administrator zabezpiecza dane osobowe przesyłane drogą elektroniczną przed nieuprawnionym dostępem.


Administrator jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: 

  1. przetwarzane zgodnie z prawem; 
  2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; 
  3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane; 
  4. przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz 
  5. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. 

Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z Rozporządzeniem RODO. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. 





  1. Jak mogę wnieść skargę na przetwarzanie moich danych osobowych?


Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, możesz:

  • skontaktować się z nami mailowo: kontakt@autoprestige.eu ;
  • skontaktować się z nami listownie na adres: Auto Prestige Przemysław Niedzielski Piotr Rygorowicz Sp. j. - ul. Tysiąclecia P.P. 4, 15-111 Białystok


Ponadto niezależnie od kontaktu ze Spółką, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.














  1. Odnośniki do innych stron internetowych



Nasza strona internetowa może zawierać odniesienia i linki do innych stron internetowych. Wynika to z faktu, że korzystamy z usług podmiotów trzecich lub informujemy o podejmowanych współpracach. Odnośniki mogą też prowadzić do mediów społecznościowych. Klikając na odnośniki do innych stron pamiętaj, że każda strona ma własną politykę prywatności i zasady przetwarzania danych osobowych, z którymi powinieneś się zapoznać, aby jak najlepiej dbać o swoje dane osobowe i ich prywatność. Nie jesteśmy odpowiedzialni za polityki i działania innych stron. Jeżeli opuścisz naszą stronę internetową, postępuj odpowiedzialnie – w szczególności uważaj na to, jakie dane osobowe podajesz. Zachowaj rozwagę.






  1. Postanowienia końcowe


W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych.


Okresowo uaktualniamy Politykę o najnowsze dane, a data wprowadzenia aktualnej treści Polityki znajduje się w części nagłówkowej tekstu.